• (iOS) Block Strike oszukuje nieograniczone klejnoty

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ oszukuje nieograniczone klejnoty ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Gra jest w porządku, ale wymaga dużo pracy, jest po prostu zbyt wiele problemów z grą, brak nagród, prawie żadnych graczy i brak rozrywki. Co się stanie z mapą zombie, na której możesz przesuwać obiekty, KTÓRE BYŁY TAK DOBRE, A POTEM POSTANOWIŁEŚ JĄ USUNĄĆ?!? Gra niesamowita i prawie święta, że po prostu szalona, dziwna, czy możesz zrobić to tak, że w trybie zombie możesz wybrać dowolną broń do walki w zwarciu? To jeden z najpopularniejszych trybów gry i jest po prostu bardziej satysfakcjonujący dla osób z drogimi nożami.

    Gra jest świetna, ale te wiadomości o wykryciu oszustwa są tak denerwujące, grałem w bieg śmierci i wiele razy pojawia się oszustwo i jestem kopany bez powodu, że jest jakiś błąd lub wth. Jeszcze jedna rzecz, która odda nam stary sklep w ten sposób, to tandeta... jak 6 złota za legendarnego????? powinieneś lub zwiększyć cenę do 60 lub 50, albo nie wiem, myślę, że najlepszym sposobem na sklep był stary sklep, w którym można było kupić wszystko. W przeciwnym razie gra jest świetna :)

    Gra jest nie dorobiona

    Guwno guwno jebane nie da się nic tu zrobić

    Już dawno uciszyłem tę grę. Ale wróciłem i próbowałem otworzyć grę i po prostu się zawiesza. Za każdym razem, gdy próbuję go otworzyć, pojawia się komunikat „uderzenie blokujące przestało działać”. Jeśli ktoś wie, jak rozwiązać ten problem, wyjaśnij mi to. Bardzo chciałem zagrać w tę grę po długiej przerwie. Oto zmiana: mówi również o aktualizacji Google Play, którą zaktualizowałem 2 razy, ale to nie zadziałało. Myślę, że to jest problem.

    Gra spoko ale po ostatnim updacie nie da się założyć naklejki i skina i skóra do karambita strasznie podrożał z 8000 zł do 12000 najtaniej


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :